Bekijk onze Veelgestelde Vragen (FAQ) voor snelle en duidelijke antwoorden op de meest voorkomende vragen. Vind direct de informatie die je zoekt!
Zitten je vragen er niet bij? Gebruik dan ons contactformulier.
Hoe claim ik mijn bedrijf?
Geclaimde bedrijven worden door ons beoordeeld voordat ze worden geplaatst, dit kan enkele dagen duren. De beoordeling voorkomt dat een onbevoegde je bedrijf claimt op onze website. Je krijgt van ons een mail als de claim is: Ingediend, Goedgekeurd en/of Afgewezen.
- Zoek goed of je bedrijf al aanwezig is.
- Is je bedrijf niet aanwezig? Ga dan naar Bedrijf aanmelden in het menu.
- Is je bedrijf wel aanwezig maar al Geclaimd? (Geen Claim je bedrijf knop aanwezig) Neem dan contact met ons op.
- Is je bedrijf wel aanwezig en nog niet Geclaimd? Klik dan op de knop Claim je bedrijf
- Login of maak een account aan.
Gebruik bij het registreren bij voorkeur het e-mailadres van je bedrijf bijvoorbeeld: XXXX@jebedrijfsnaam.XX dit versnelt de beoordeling.
- Bevestig je registratie in de mail die je hebt ontvangen.
- Vervolgens kom je op het Betaalplan scherm.
- Klik op de knop: Kies dit betaalplan van het plan wat jouw voorkeur heeft.
- Vervolgens kom je direct in het Claim je bedrijf scherm.
- Motiveer je aanvraag en voeg eventueel documentatie toe die de claim kunnen valideren.
Als je een GRATIS betaalplan hebt gekozen bevestig je de aanvraag door op de knop Submit te klikken en gaan wij je Claim beoordelen, dit kan enkele dagen duren.
Als je een betaald plan BASIS, STANDAARD of PRO hebt gekozen dan klik op de knop: Add to Card
- Vervolgens kom je in de Winkelwagen
- Als alles goed is klik je op de knop: Doorgaan naar afrekenen
- Je komt nu op het Afrekenscherm: vul hier je factuurgegevens in.
- Klik op de knop Bestelling plaatsen en betalen en betaal de order.
- U krijgt de Factuur direct per email toegestuurd.
- Vervolgens krijg je van ons een mail dat je claim is Ingediend en gaan wij deze beoordelen, dit kan enkele dagen duren.
- Als je Claim wordt Afgekeurd nemen wij contact met je op.
Login je Dashboard waar je de Claim en je Orders kunt bekijken en je Vermelding kunt aanvullen, aanpassen en verwijderen.
De bedrijfsvermelding wordt niet automatisch verlengd en stopt automatisch na afloop van de looptijd.
Hoe voeg ik mijn bedrijf toe?
Aangemelde bedrijven worden door ons beoordeeld voordat ze worden geplaatst, dit kan enkele dagen duren. De beoordeling voorkomt dat een onbevoegde je bedrijf aanmeldt op onze website. Je krijgt van ons een mail als je aanmelding is: Ingediend en Goedgekeurd.
- Zoek goed of je bedrijf al aanwezig is.
- Is je bedrijf wel aanwezig maar al Geclaimd? (Geen Claim je bedrijf knop aanwezig) Neem dan contact met ons op.
- Is je bedrijf wel aanwezig en nog niet Geclaimd? Klik dan op de knop Claim je bedrijf.
- Is je bedrijf niet aanwezig? Ga dan naar Bedrijf aanmelden in het menu.
- Heb je al een account: log dan in en ga naar je Dashboard. Hier kun je een ook een bedrijf toevoegen.
- Heb je nog geen account: maak er dan één aan.
Gebruik bij het registreren bij voorkeur het e-mailadres van je bedrijf bijvoorbeeld: XXXX@jebedrijfsnaam.XX dit versnelt de beoordeling.
- Bevestig je registratie in de mail die je hebt ontvangen.
- Vervolgens kom je op het Betaalplan scherm.
- Klik op de knop: Kies dit betaalplan van het plan wat jouw voorkeur heeft.
- Vervolgens kom je direct in het Bedrijfsvermelding scherm.
- Voer hier de gegevens en eventueel de foto’s van je bedrijf in.
Als je een GRATIS betaalplan hebt gekozen bevestig je de aanvraag door op de knop Submit te klikken en gaan wij je vermelding beoordelen, dit kan enkele dagen duren.
Als je een betaald plan BASIS, STANDAARD of PRO hebt gekozen dan klik op de knop: Add to Card
- Vervolgens kom je in de Winkelwagen
- Als alles goed is klik je op de knop: Doorgaan naar afrekenen
- Je komt nu op het Afrekenscherm: vul hier je factuurgegevens in.
- Klik op de knop Bestelling plaatsen en betalen en betaal de order.
- U krijgt de Factuur direct per email toegestuurd.
- Vervolgens krijg je van ons een mail dat je vermelding is Ingediend en gaan wij deze beoordelen, dit kan enkele dagen duren.
- Als je Vermelding wordt Afgekeurd nemen wij contact met je op.
Login je Dashboard waar je de Vermelding en je Orders kunt bekijken, aanvullen, aanpassen en verwijderen.
De bedrijfsvermelding wordt niet automatisch verlengd en stopt automatisch na afloop van de looptijd.
Hoe kan ik mijn bedrijf vermelding muteren en verwijderen?
- Login je Dashboard.
- Klik op het tandwieltje wat rechts van je bedrijf staat.
- Klik op Edit vervolgens kun je de gegevens van je bedrijf aanvullen en wijzigen.
- Wil je de vermelding van je bedrijf verwijderen?
- Selecteer Delete vervolgens wordt je bedrijf verwijderd.
Let op als je je bedrijf verwijderd is dit niet meer te herstellen en zullen alle gegevens niet meer aan jou bedrijf gekoppeld zijn.
Hoe kan ik mijn betaalplan Upgraden of Downgraden?
- Login je Dashboard.
- Klik op het tandwieltje wat rechts van je bedrijf staat.
- Klik op Upgrade / Downgrade
Vervolgens kom je in een keuzemenu voor het upgraden of downgraden (indien mogelijk).
- Klik Add to card en betaal de Upgrade.
Je kunt altijd binnen de tijdsduur van de vermelding upgraden of downgraden, het factuur bedrag zal Pro rata worden berekend.
Wat gebeurt er als mijn betaalplan afloopt?
- Vanaf 5 dagen voordat je betaalplan afloopt tot de verloopdatum krijg je van ons een mail om deze te verlengen.
- Op de verloopdatum krijg je van ons een mail dat je bedrijfsvermelding is verlopen.
- 2 dagen na de verloopdatum van je betaalplan krijg je van ons een mail dat je vermelding wordt gedeactiveerd en verborgen op de website.
De bedrijfsvermelding wordt niet automatisch verlengd en stopt automatisch na afloop van de looptijd.
Wat is een aanbevolen bedrijfsvermelding?
Bij een Add-on Aanbevolen vermelding krijg je 30 dagen
- Een speciale Uitgelichte / Aanbevolen Vermelding van je bedrijf op de homepage boven de categorieën.
- Komen bij de zoekresultaten de aanbevolen bedrijven boven aan te staan.
- Krijgt je bedrijf het Label Aanbevolen
- Login je Dashboard.
- Klik op het tandwieltje wat rechts van je bedrijf staat.
- Klik op Order Add-on
- Klik Add to card en betaal de Add-on
De Add-on vermelding wordt niet automatisch verlengd en stopt automatisch na afloop van de looptijd.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
- Login je Dashboard
- Selecteer in het menu Account verwijderen.
Let op als je je account verwijderd is dit niet meer te herstellen en zullen alle bedrijven en orders niet meer aan jou bedrijf gekoppeld zijn.
Hoe geef ik een review?
- Ga naar het bedrijf dat u een review wilt geven en klik op de knop Schrijf een Review
- Vul je naam en email in bij Ga verder als Gast
- Schrijf een review en upload eventueel één of meerdere foto’s (voorkeur).
- Reviews worden door ons eerst beoordeeld voordat ze op de site geplaatst worden, dit kan enkele dagen duren.
Het is niet mogelijk om een geplaatste review te wijzigen, neem daarvoor contact met ons op.
Wat kan ik allemaal zien in mijn Dashboard?
In je dasboard kun je het volgende zien:
- Je stemmen
- Je bladwijzers
- Je waarderingen
- Je orders
- Je vermelde bedrijven
- De status van je bedrijf vermelding
- De vervaldatum van je vermelding
- Hoe vaak mijn bedrijfsvermelding is bekeken
Deel deze pagina: